donderdag, juli 15, 2010

Hii, my name is ..

Haai, 'k ben 'n nieuwe blogger! Aha, 'k ben super enthousiast en wil graag andere bloggers leren kennen. 'k weet nog niet precies hoe dit werkt, maar 'k doe m'n best en volgens mij ben 'k al aardig op weg! Ik wil mij graag even voorstellen, 'k heet namelijk Beverly Zafira Boer. 'k heb 'n super simpele kledingstijl en vind dat heel leuk. 'k vind 't natuurlijk ook heel leuk om al die meisjes en jongetjes te zien die zich helemaal inzetten voor mode, want dat is gewoon héel leuk vind 'k! Maar jammer genoeg vind 'k 't niet bij mijn persoonlijkheid passen. 'k vind mijn simpele kledingstijl iets meer bij mijzelf passen en wil dan ook foto's op mijn blog zetten en hoop dat jullie er ook iets aan hebben! Dus.. volg mij ( if u want to.. ) Want 'k zou dolgraag al mijn verhaaltjes, hebbe-dingetjes, troepjes, smul-dingetjes, gossip en van alles en nog wat hier neerzetten en 'k hoop dat jullie 't leuk vinden!
PS: jullie kunnen mij ook zeker toevoegen op Facebook onder de naam 'Beverly Zafira Boer'.
x Beverly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten